Trek Madone SL 6 Gen 8 to lekki i aerodynamiczny rower szosowy, z którym technologie elit peletonu trafiają do bardziej dostępnych segmentów. Gwarantuje korzyści aero droższego Madone SLR Gen 8, lecz z tańszym włóknem węglowym OCLV 500, a także dwuczęściowym kokpitem z ukrytym prowadzeniem przewodów i linek. Wykorzystuje gotową na wyścigi geometrię znamionującą się wygodą na podjazdach i gotową na atak. Grupa Shimano 105 Di2 utrzymuje umiarkowaną ceną bez poświęcania błyskawicznej elektronicznej zmiany biegów. Całość zwieńczają koła z włókna węglowego ponadto wspomagające lekkość i efektywność. Trek Madone SL 6 Gen 8 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny typowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis pomiędzy efektywnością na podjazdach i aerodynamiką. Lubisz bezusterkową pracę grupy Shimano 105, lecz chcesz dodatkowej korzyści pracującego prędko elektronicznego sterowania Di2. Użyte technologie Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technika komfortu IsoFlow. Sterowany elektronicznie napęd 2x12 Shimano 105 Di2 gwarantujący płynną pracę, a wszystko dzięki technologiom pochodzącym z topowych grup. Jako wisienka na torcie – koła z włókna węglowego zamontowane bezdętkowego Bontrager Aeolus Elite 35. Jaka jest Madone? Madone SL 6 Gen 8 zapewnia godną wyścigów aerodynamikę i masę perfekcyjną na pewne pokonywanie podjazdów. To rasowy rower wysokiej klasy w bardziej przystępnej cenie, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV kolekcji 500, a także gotowej na ciężką pracę grupie Di2. Wykorzystuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne ramy jak model SLR, takie jak aerodynamiczne kształty rur i technika komfortu IsoFlow, dzięki którym pozostaniesz na czele paczki. Dlaczego pokochasz Treka Madone SL 6 bezprecedensowe aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie szybkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru Bardziej dostępna rama z włókna węglowego OCLV linii 500 i nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić momentalne podjazdy. Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa efektywność, dzięki czemu możesz pędzić jednocześnie na podjazdach, jak i na zjazdach Cieszysz się z błyskawicznej zmiany biegów, która pozostaje szybka i skuteczna, dzięki technologii Shimano Di2 trafiającej do 105 z wyższych grup Lekka, wyścigowa technologia gwarantująca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice Rower ten jest fabrycznie zaopatrzony w koła i opony bezdętkowe — po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Widelec Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle Waga Waga dla wymiaru ML - 8.16 kg / 17.99 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Ładowarka Z kablem do ładowania Napęd Manetka Shimano 105 R7170, 12-rzędowa Przerzutka przednia Shimano 105 R7150 Di2, mocowanie na hak, down swing Przerzutka tylna Shimano 105 R7150 Di2, maks. Zębatka 36T Korba wymiar: XS, S Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości rozmiar: M Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości wymiar: ML, L Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości wymiar: XL Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano SLX M7100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 54T, 2x: 56/43 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35mm, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35 mm, bębenek 11/12-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm Piasta przednia Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Piasta tylna Bontrager Affinity Comp, Shimano 11/12 speed freehub, 142x12mm thru axle Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Aeolus Elite 35, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 35mm rim depth, 100x12mm thru axle Opona wymiar: XS, S, M, ML, L, XL Bontrager R3 Hard-Case Lite, st...