Trek Slash 9 GX AXS T-Type to górski rower enduro zapewniający najkorzystniejszą efektywność w aluminiowym opakowaniu. Zbudowany jest na konstrukcji z wysokim punktem obrotu, która powiększa przyczepność na stromych wzniesieniach, a przy zlatywaniu ze wzgórza zagwarantuje stabilność. Mieszany zestaw kół: 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, gwarantuje pełne wrażeń prowadzenie. Dodatkowo udoskonalone zawieszenie RockShox ze skokiem 170/170 mm przyjmie na siebie wszystkie uderzenia, a całości dopełnia bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS Transmission, zapewniający dokładne przerzucanie. Trek Slash 9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz realnie najlepszego roweru enduro z aluminium i chcesz, aby był wyposażony w komponenty gotowe do zjazdów. Chcesz długiego skoku, żeby przelatywać poprzez wyboiste tereny jak na skrzydłach, oraz konstrukcji z wysokim punktem obrotu dla obszerniejszej przyczepności i stabilności. Podoba Ci się dodatkowa wszechstronność, jaką zagwarantuje mieszany komplet kół. Użyte technologie Rama z aluminium Alpha Platinum z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 i amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Niemało biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM GX AXS Transmission, sztyca regulowana Bontrager Line Dropper i komplet mieszanych kół Bontrager Line Comp 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive. Jaki jest Slash? Slash 9 GX AXS T-Type to mocarna maszyna enduro ze stopu aluminium, która zachwyci osoby szukające najkorzystniejszych części w wytrzymałej aluminiowej ramie. Długi, 170 mm skok przedniego i tylnego zawieszenia sprawia, że pokonywanie występów i spadków to bułka z masłem, a lepsze elementy to wisienka na torcie. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9 Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy precyzyjnie dostosowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają efektywność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania sporych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rower jest gotowy do jazdy, zaopatrzony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz niesprężyste, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla obszerniejszej szybkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, regulowanego współczynnika dźwigni oraz opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych) W wewnętrznym schowku możesz przewozić narzędzia i przekąski i jest on przystępny we wszystkich modelach Specyfikacja technologiczna* Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria Mino Link, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Comp 30, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" rozmiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon Rama: 2,50", Widelec: Patrz specyfikacja producenta Napęd Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, typ T, 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T krągłe, 32T owalne, min. 28T komponenty Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm wymiar tarczy Maks. Wymiar tarcz hamulcowych – Rama: 220 mm, Widelec: patrz firma widelca Akcesoria Torba Torba Bontrager BITS montowana w środku ramy Waga Waga M - 16.90 kg / 37.26 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabelka wymiarów wymiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi S 155-165 cm 74-78 cm M 165-176 cm 79-83 cm M/L 173-...