Trek Domane+ SLR 9 odmienia oblicze całej kategorii jako e-szosówka, która nie przypomina typowego roweru elektrycznego ani pod względem wyglądu, ani dobrania, ani wrażeń z jazdy. Zbudowany jest na ramie z włókna węglowego OCLV kolekcji 800, która kryje kompaktowy, wysoce innowacyjny silnik dający wrażenia z jazdy jak na tradycyjnym rowerze. Dźwięk silnika znika pośród innych odgłosów, dzięki temu możesz w pełni wczuć się w jazdę, ciesząc się z płynnie pracującego wspomagania. Wisienka na torcie to świetne części, takie jak Dura-Ace Di2, czyli topowy sterowany bezprzewodowo napęd szosowy od Shimano. Trek Domane+ SLR 9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz najkorzystniejszego i najlżejszego elektrycznego roweru szosowego. Interesuje cię nad wyraz dyskretny i cichy silnik, który zapewni ci wsparcie niezbędne na stromych podjazdach i w trakcie długich przejażdżek. Cenisz sobie wszechstronność i Ci potrzeba roweru, który poradzi sobie ze wszystkim, od asfaltu po szuter. Doceniasz pierwszorzędną jakość i chcesz usprawnień w postaci najlepszych osiągalnych części, na przykład najwyższej klasy bezprzewodowego napędu Shimano. Użyte technologie w Treku Domane Plus SLR 9 Nasza najlżejsza rama z włókna węglowego OCLV serii 800 z tylnym IsoSpeed. Żwawy silnik z przekładnią falową TQ o momencie obrotowym 50 Nm gwarantujący wspomaganie do 25 km/h, zaimplementowany akumulator 360 Wh, zintegrowany inteligentny ekran LED oraz dyskretne przyciski do zmiany trybów wspomagania zaimplementowane w klamkomanetki. Koła z włókna węglowego OCLV Aeolus RSL 37, sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Dura-Ace Di2, karbonowy mechanizm korbowy, pochłaniająca wibracje kierownica Bontrager Pro IsoCore, a także mostek RCS Pro zezwalający ukryć linki i przewody dla wykwintnego wyglądu. Jaki jest Domane? Domane+ SLR 9 to najkorzystniejszy w naszej ofercie elektryczny rower szosowy. Rama z włókna węglowego OCLV i dyskretny układ napędowy TQ zapewniają dodatkowy zastrzyk mocy bez poświęcania elegancji i imponującej produktywności. Dodatkowo Shimano Dura-Ace Di2 bezzwłoczną i dokładną zmianę biegów za każdym razem. Dlaczego pokochasz Treka Domane + SLR Kompaktowy i lekki silnik z przekładnią falową TQ pracuje wyjątkowo dyskretnie a jednocześnie przekazuje ogromną moc do prędkości 25 km/h Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne części sterujące powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak konwencjonalny rower szosowy stabilna geometria długodystansowa z wygładzającym trasę tylnym systemem IsoSpeed pochłania męczące nierówności na drodze, dzięki czemu jedzie się płynniej i komfortowoj Na długie przejażdżki możesz dodać wydłużający zasięg akumulator Range Extender, który elegancko mieści się w koszyku na bidon i zapewnia Ci moc na pokonanie dodatkowych kilometrów wyposażony jest w napęd 2x12 Shimano Dura-Ace Di2 i szybkie 32 mm opony na szosę, lecz jest w stanie zmieścić opony 40 mm, gdy potrzebujesz pokaźniejszej wszechstronności na jazdę w terenie Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12x100 mm dobranie ramy Endurance Waga Waga 56 – 11,75 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 TQ 360 Wh rozmiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Shimano BT-DN300 Ładowarka wymiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Ładowarka TQ 4A wymiar: 50, 52, 54, 56, 58, 60, 62 Z przewodem do ładowania Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka Shimano Dura-Ace R9170 Di2, 12 biegów Przerzutka przednia Shimano Dura-Ace R9250 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Dura-Ace R9250 Di2, maks. Zębatka 34T Korba wymiar: 50, 52 Praxis Carbon, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Praxis Carbon, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Praxis Carbon, 175 mm długości Zębatka przednia Praxis, 50/34T, 12 przełożeń Kaseta Shimano Dura-Ace R9200, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 46T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 37, włókno węglowe OCLV, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 37, włókno węglowe OCLV, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczn...