Trek Checkmate SLR 9 AXS to nasz najszybszy i najlżejszy wyścigowy rower gravelowy, wyprodukowany do zdobywania medali na nierównych trasach. Łączy lekki, aerodynamiczny design z wygładzającą drogę technologią IsoSpeed i nową geometrią Gravel Race, która daje Ci gotowość do ataku, pozwalając zachować energię. Wiemy, że chcesz utrzymać się na prowadzeniu, dlatego wyposażyliśmy ten model w najkorzystniejsze części, takie jak karbonowe koła i najnowszy praktyczny napęd SRAM RED AXS XPLR z bezprzewodowym przerzucaniem. Trek Checkmate SLR 9 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz maszyny gotowej ścigać się na najmocniej wymagających gravelowych trasach. Ci potrzeba roweru, który będzie aerodynamiczny i lekki, ale bez uszczerbku dla Twojego komfortu. Wiesz poprawnie,najlepszy rower musi mieć najkorzystniejsze części, dlatego szukasz karbonowych kół i nowego bezprzewodowego elektronicznego napędu SRAM RED AXS, które przechylą szalę na Twoją korzyść. Użyte technologie Lekka i aerodynamiczna rama z włókna węglowego OCLV kolekcji 800 z wygodną technologią IsoSpeed oraz mnóstwem mocowań,zabrać to, co potrzebne na wyścig. Koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus RSL 37V oraz karbonowa kierownica z mostkiem Trek Aero RSL gwarantują lekkość i zwinność. Do tego jeszcze dodaliśmy najlżejszy i najistotniej praktyczny napęd SRAM RED XPLR AXS z bezprzewodowym przerzucaniem, stworzony na trudniejsze trasy. Jaki jest Checkmate? Gdy zbliża się dzień wyścigu, wybierz Checkmate SLR 9 AXS. Ten gravelowy rower obliczony na prędkość został zbudowany tak, żeby ograniczyć masę, zwiększyć komfort i zapewnić każdą osiągalną przewagę, która zbliży Cię do podium. Łączy w sobie geometrię Gravel Race z funkcjami zorientowanymi na wygodę, takimi jak pochłaniająca wstrząsy technologia IsoSpeed, żeby pomóc Ci zachować energię od pierwszego do setnego kilometra. Dlaczego pokochasz Treka Checkmate Szukasz roweru gravelowego, wytwarzanego, by lecieć ponad trasą, dzięki aerodynamicznym profilom rur Full System Foil, a także opływowej,funkcjonalnej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Wygoda nie jest zepchnięta na drugi plan; dba o to wygładzająca drogę technika IsoSpeed i prześwit na opony do 45 mm szerokości (zmierzono) Nowa geometria Gravel Race chroni Cię przed wiatrem i przygotowuje do ataku, nie zmieniając dopasowania, niezbędnego, aby zachować komfort przez sporo kilometrów Nasz najlżejszy rower gravelowy z włókna węglowego OCLV linii 800, który pomaga Ci oszczędzić energię, obniżając wibracje z drogi zaopatrzony w mnóstwo mocowań, by dodać torby Adventure i mieć przy sobie wszystkie rzeczy konieczne do wyścigu Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe OCLV linii 800, IsoSpeed, ukryte mocowania błotników, zintegrowane mocowania na torbę w ramie, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, zintegrowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki UDH, nieelastyczna oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem Widelec Checkpoint SLR full carbon, tapered carbon steerer, hidden fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Waga Waga ML - 7.55 kg / 16.65 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED AXS E1 Przerzutka tylna SRAM RED XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 46T Korba wymiar: XS, S Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 165 mm długości wymiar: M Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 170 mm długości wymiar: ML, L Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 172,5 mm długości wymiar: XL Miernik mocy SRAM RED XPLR, 42T, DUB wide, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1391, 10–46T, 13-rzędowy Łańcuch SRAM RED E1,12 biegów Maks. Wielkość zębatki dane dostępne w instrukcji obsługi Koła Koło przednie Bontrager Aeolus RSL 37V, włókno węglowe OCLV, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus RSL 37V, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, nieelastyczna oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager Girona RSL GR, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 220 tpi, 700 x 38 mm składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon 45 mm bez błotników elementy Siodełko wymiar: XS, S Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 155 mm rozmiar: M, ML, L, XL Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: XS, S, M Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 5 mm, długość 280 mm rozmiar: XS, S, M Ae...