Trek Checkmate SLR 8 AXS to karbonowy rower gravelowy do wyścigów, który sprawi się świetnie na długich i nierównych trasach, zostawiając za sobą chmury kurzu. Aby zapewnić Ci osiągi godne mistrzowskiego zawodnika, Checkmate łączy lekki, aerodynamiczny design z IsoSpeed i nową geometrią Gravel Race, która daje Ci gotowość do ataku, pozwalając zachować energię. Wisienką na torcie są bezprzewodowy napęd 1x12 SRAM RED XPLR AXS, karbonowe koła, a także aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL dla mniejszej masy. Trek Checkmate SLR 8 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz się sprawdzić na najważniejszych gravelowych wyścigach. Ci trzeba roweru, który będzie aerodynamiczny i lekki, lecz bez uszczerbku dla Twojego komfortu. Osiągi mają dla Ciebie znaczenie, dlatego Ci potrzeba zaufanych składników, które wyniosą Twoją jazdę na wyższy poziom, takich jak elektroniczny napęd bezprzewodowy SRAM RED XPLR AXS. Użyte technologie w Treku Checkmate Lekka i aerodynamiczna rama z włókna węglowego OCLV linii 800 z komfortową technologią IsoSpeed, a także mnóstwem mocowań,zabrać to, co niezbędne na wyścig. Koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus RSL Pro 3V, a także karbonowa kierownica z mostkiem Trek Aero RSL zapewniają lekkość i zwinność. Do tego jeszcze dodaliśmy napęd 1x12 SRAM RED XPLR AXS z bezprzewodowym sterowaniem zmianą przełożeń, stworzony na trudniejsze trasy. Jaki jest Checkmate? Gdy na horyzoncie rysuje się wyścig gravelowy, wybierz Checkmate SLR 8 AXS. Ta lekka gravelowa maszyna została wytworzona,unosić chmury kurzu na długich dystansach, a przy tym zapewniać aerodynamiczną przewagę i wygodę. Łączy w sobie geometrię Gravel Race z funkcjami zorientowanymi na wygodę, takimi jak pochłaniająca wstrząsy technologia IsoSpeed, aby pomóc Ci zachować energię od linii startu do mety. Dlaczego pokochasz Treka Checkmate SLR 8 Szukasz roweru gravelowego, produkowanego, aby lecieć ponad trasą, dzięki aerodynamicznym profilom rur Full System Foil oraz opływowej,użytecznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Wygoda nie jest zepchnięta na drugi plan; dba o to wygładzająca drogę technika IsoSpeed i prześwit na opony do 45 mm szerokości (zmierzono) Nowa geometria Gravel Race broni Cię przed wiatrem i przygotowuje do ataku, nie zmieniając dopasowania, potrzebnego, aby zachować komfort przez sporo kilometrów Najwyższej klasy, ultralekka rama z włókna węglowego OCLV serii 800 pomaga Ci oszczędzić energię, zniżając wibracje z drogi wyekwipowany w sporo mocowań, żeby dodać torby Adventure i posiadać przy sobie wszystkie rzeczy potrzebne do wyścigu Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV kolekcji 800, IsoSpeed, ukryte mocowania błotników, zintegrowane mocowania na torbę w ramie, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, zintegrowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem Widelec Checkpoint SLR full carbon, tapered carbon steerer, hidden fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Waga Waga ML - 8.00 kg / 17.64 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED eTap AXS, 12-biegowy Przerzutka tylna SRAM RED XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 44T Korba wymiar: XS, S SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB, 165 mm długości rozmiar: M SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB, 170 mm długości wymiar: ML, L SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB, 172,5 mm długości rozmiar: XL SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1271, 10-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM RED D1, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki informacje przystępne w instrukcji obsługi Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 37V, OCLV Next, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 37V, OCLV Next, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, niesprężysta oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager Girona RSL GR, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 220 tpi, 700 x 38 mm komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon 45 mm bez błotników elementy Siodełko rozmiar: XS, S Bontrager Aeolus P2 Pro, szyny z włókna węglowego, szerokość 155 mm wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Pro, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: XS, S, M Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 5 mm, długość 280mm wymiar: ML, L, XL Ae...