Trek Checkmate SLR 8 AXS to karbonowy rower gravelowy do wyścigów, który sprawi się wyśmienicie na długich i nierównych trasach, zostawiając za sobą chmury kurzu. Aby zapewnić Ci osiągi godne profesjonalnego zawodnika, Checkmate łączy lekki, aerodynamiczny design z IsoSpeed i nową geometrią Gravel Race, która daje Ci gotowość do ataku, pozwalając zachować energię. Wisienką na torcie są bezprzewodowy napęd 1x12 SRAM RED XPLR AXS, karbonowe koła i aerodynamiczna kierownica zintegrowana z mostkiem Trek RSL dla mniejszej masy. Trek Checkmate SLR 8 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz się sprawdzić na najważniejszych gravelowych wyścigach. Potrzebujesz roweru, który będzie aerodynamiczny i lekki, ale bez uszczerbku dla Twojego komfortu. Osiągi mają dla Ciebie znaczenie, dlatego potrzebujesz zaufanych składników, które wyniosą Twoją jazdę na wyższy poziom, takich jak elektroniczny napęd bezprzewodowy SRAM RED XPLR AXS. Użyte technologie w Treku Checkmate Lekka i aerodynamiczna rama z włókna węglowego OCLV kolekcji 800 z wygodną technologią IsoSpeed i mnóstwem mocowań,zabrać to, co konieczne na wyścig. Koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus RSL Pro 3V, a także karbonowa kierownica z mostkiem Trek Aero RSL gwarantują lekkość i zwinność. Do tego jeszcze dodaliśmy napęd 1x12 SRAM RED XPLR AXS z bezprzewodowym sterowaniem zmianą przełożeń, wytworzony na trudniejsze trasy. Jaki jest Checkmate? Gdy na horyzoncie rysuje się wyścig gravelowy, wybierz Checkmate SLR 8 AXS. Ta lekka gravelowa maszyna została produkowana,podciągać chmury kurzu na długich dystansach, a przy tym zapewniać aerodynamiczną przewagę i wygodę. Łączy w sobie geometrię Gravel Race z funkcjami zorientowanymi na wygodę, takimi jak pochłaniająca wstrząsy technologia IsoSpeed, żeby pomóc Ci zachować energię od linii startu do mety. Dlaczego pokochasz Treka Checkmate SLR 8 Szukasz roweru gravelowego, wyprodukowanego, aby lecieć ponad trasą, dzięki aerodynamicznym profilom rur Full System Foil i opływowej,użytecznej kierownicy zintegrowanej z mostkiem Wygoda nie jest zepchnięta na drugi plan; dba o to wygładzająca drogę technika IsoSpeed i prześwit na opony do 45 mm szerokości (zmierzono) Nowa geometria Gravel Race broni Cię przed wiatrem i przygotowuje do ataku, nie zmieniając dostosowania, niezbędnego, by zachować komfort przez mnóstwo kilometrów Najwyższej klasy, ultralekka rama z włókna węglowego OCLV kolekcji 800 pomaga Ci oszczędzić energię, ograniczając wibracje z drogi zaopatrzony w niemało mocowań, żeby dodać torby Adventure i posiadać przy sobie wszystkie rzeczy konieczne do wyścigu Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 800, IsoSpeed, ukryte mocowania błotników, zintegrowane mocowania na torbę w ramie, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, zintegrowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem Widelec Checkpoint SLR full carbon, tapered carbon steerer, hidden fender mounts, flat mount disc, 12x100mm thru axle Waga Waga ML - 8.00 kg / 17.64 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Manetka SRAM RED eTap AXS, 12-biegowy Przerzutka tylna SRAM RED XPLR eTap AXS, maks. Zębatka 44T Korba rozmiar: XS, S SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB, 165 mm długości rozmiar: M SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB, 170 mm długości rozmiar: ML, L SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB, 172,5 mm długości rozmiar: XL SRAM Rival AXS z miernikiem mocy, 40T, DUB, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta SRAM XG-1271, 10-44, 12-rzędowa Łańcuch SRAM RED D1, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki dane przystępne w instrukcji obsługi Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 37V, OCLV Next, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 37V, OCLV Next, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, sztywna oś przelotowa 142x12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager Girona RSL GR, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 220 tpi, 700 x 38 mm składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Wymiar opon 45 mm bez błotników części Siodełko wymiar: XS, S Bontrager Aeolus P2 Pro, szyny z włókna węglowego, szerokość 155 mm wymiar: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Pro, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: XS, S, M Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 5 mm, długość 280mm rozmiar: ML, L, XL Ae...