Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium między tradycyjnymi rowerami górskimi i elektrycznymi przez użycie nowej technologii zezwalającej cieszyć się z natury w ciszy i najlepszych składników w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na niedużymkonkretnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM XX AXS jest równie lekki, jak i precyzyjny, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala wyśmienicie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Masz wyszukany gust i stawiasz efektywność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę produkowaną z unikatową trosceą o detale, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM XX skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjazdach, dzięki temu będziesz radować się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem 360 Wh i supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany ekran LED i dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2, a także damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Ponadto lekkie i niesprężyste koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM XX AXS, która jest lekka, wytrzymała i wyśmienicie zmienia biegi nawet pod obciążeniem. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki rewolucyjnym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na dokładnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najistotniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak tradycyjny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Dodatkowo wyekwipowany jest we perfekcyjny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz, a także całkowicie bezprzewodową przerzutkę SRAM XX AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najlepsze włókno węglowe, części i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku. Lekki, wytrzymały i zmieniający biegi genialnie choćby pod obciążeniem napęd SRAM XX AXS jest sterowany bezprzewodowo i pozwala na Ci nadzwyczajną kontrolę nad przełożeniami Zawieszenie RockShox zaopatrzone jest w technikę AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka minimalny,konkretny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie wbudowany ekran, gniazdo ładowania i części sterowania są proste, gustowne i w pełni instynktowne w obsłudze Specyfikacja techniczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir+ z ButterCups, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer ekran TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM XX Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1297, wariant T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T komponenty Siodełko Verse...