Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium między konwencjonalnymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez użycie nowej technice zezwalającej radować się z natury w ciszy, a także najlepszych składników w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na minimalnymkonkretnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM XX AXS jest tak samo lekki, jak i staranny, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala perfekcyjnie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 XX AXS jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Masz wyszukany gust i stawiasz sprawność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, lecz będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę produkowaną z wyjątkową trosceą o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM XX skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjazdach, dzięki czemu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem 360 Wh, a także supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany ekran LED, a także dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2, a także damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. W dodatku lekkie i nieelastyczne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM XX AXS, która jest lekka, wytrzymała i doskonale zmienia biegi nawet pod obciążeniem. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki rewolucyjnym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na dokładnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najmocniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak konwencjonalny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Ponadto zaopatrzony jest we perfekcyjny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz, a także kompletnie bezprzewodową przerzutkę SRAM XX AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najlepsze włókno węglowe, części i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku. Lekki, wytrzymały i zmieniający biegi doskonale nawet pod obciążeniem napęd SRAM XX AXS jest sterowany bezprzewodowo i zezwala na Ci genialną kontrolę nad przełożeniami Zawieszenie RockShox wyekwipowane jest w technologię AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka nieduży,konkretny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie zastosowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, wysmakowane i w pełni instynktowne w obsłudze Specyfikacja techniczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir+ z ButterCups, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, rodzaj T Korba SRAM XX Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1297, wariant T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T komponenty Siodełko Verse...