Trek Domane SL 7 to lekki i efektywny szosowy rower endurance przeznaczony do pokonywania długich i trudnych tras. Zbudowany z lekkiej ramy z włókna węglowego OCLV z tylnym IsoSpeed dla wygody, hydraulicznymi hamulcami tarczowymi dla niespotykanej siły hamowania, a także w pełni zintegrowanym kokpitem dla stylowego efektu. Ponadto w pakiecie jest elektroniczny napęd Shimano Ultegra Di2 dla błyskawicznego przerzucania w każdych warunkach. Trek Domane SL 7 jest dla Ciebie, jeśli... Ci trzeba roweru, który jest prędki, wygodny i wystarczająco wszechstronny, żeby poradzić sobie na trudnych drogach. Rama z włókna węglowego jest dla Ciebie ważna ze względu na tłumienie drgań i niską masę i lubisz dodatkowy komfort zapewniany poprzez IsoSpeed. Napęd Shimano Ultegra Di2 i jego szybka, niezawodna zmiana biegów stanowią znakomite dopełnienie tej maszyny. Użyte technologie Lekka i dopracowana rama z włókna węglowego OCLV serii 500 z wygładzającym trasę rozdzielaczem IsoSpeed z tyłu, konkretne hamulce tarczowe flat mount i sterowany bezprzewodowo napęd 2x12 Shimano Ultegra Di2 gwarantujący niezrównaną precyzję i prędkość zmiany biegów. W dodatku koła Aeolus Pro 37 z włókna węglowego, zintegrowany kokpit z włókna węglowego, wewnętrzny schowek i wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów powiększają produktywność, a także udoskonalają wygląd roweru. Dopełniające mocowania na rurze górnej pozwalają zamontować torby na dłuższe przejażdżki bez nieporęcznych pasków i linek. Jaki jest Domane? Domane sprawdził się na światowej scenie jako wszechstronna maszyna szosowa, która jest gotowa do pokonywania długich tras i najtrudniejszych wyścigów na świecie. Dzięki wysokiej precyzji zmiany przełożeń i większej aniżeli kiedykolwiek prędkości i bezawaryjności działania, sterowany bezprzewodowo napęd Shimano Di2 unosi osiągi na zupełnie nowy poziom. Dlaczego je pokochasz Treka Domane SL 7 Dzięki połączeniu w Domane SL Gen 4 aerodynamicznych kształtów rur Kammtail i zapewniającej komfort technice IsoSpeed powstał superszybki, lekki i wygodny rower Rower ten zapewnia unikatową wszechstronność i sprawdza się prawidłowo zarówno w trakcie całodniowych przygód na szerokich drogach, jak i przejażdżek klubowych oraz wyścigów Bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje szybką, płynną i responsywną zmianę biegów Wygładzający trasę system IsoSpeed i prześwit na opony do 38 mm zezwalają na płynną i wygodną jazdę, a męczące nierówności na drodze praktycznie znikają wygodny wewnętrzny schowek zapewnia wszechstronne miejsce do przechowywania narzędzi i sprzętu, a mocowania na rurze górnej pozwalają schludnie zamocować torbę na całodzienne przygody. Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV serii 500, rozdzielacz IsoSpeed, zintegrowany schowek, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, napinacz łańcucha 3S, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Domane SL z włókna węglowego, zwężana karbonowa rura sterowa, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2, maks. Zębatka 34T Korba wymiar: 44, 47 Shimano Ultegra R8100, 50/34, 165 mm długości wymiar: 50, 52 Shimano Ultegra R8100, 50/34, 170 mm długości rozmiar: 54, 56 Shimano Ultegra R8100, 50/34, 172,5 mm długości rozmiar: 58, 60, 62 Shimano Ultegra R8100, 50/34, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8101, 11-34, 12-rzędowa Łańcuch Shimano XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 48T, 2x: 52/36 Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil 37 mm, nieelastyczna oś przelotowa 100x12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, bębenek 11-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 700 x 32 mm Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon 38mm bez błotników, 35mm z błotnikami części Siodełko wymiar: 44, 47, 50, 52 Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 155 mm wymiar: 54, 56, 58, 60, 62 Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: 44, 47, 50, 52, 54, 56 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 280 mm wymiar: 58, 60, 62 Aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego KVF, przesunięcie 20 mm, długość 320 mm Kierownic...