Trek Supercaliber SLR 9.8 X0 AXS to superlekki rower górski XC wyposażony w najwyższej klasy części idealne na wyścigi. Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i stworzona z najwyższą skrupulatnością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki temu cieszysz się z potrzebnej Ci sztywności, a równocześnie piórkowej masy. Trasy XC stają się trudniejsze z każdym rokiem i dlatego zaopatrzony jest w widelec amortyzowany o 110 mm skoku i zawieszenie tylne IsoStrut o 80 mm skoku, które pochłaniają nierówności bez uszczerbku na wydajności pedałowania. Całości dopełniają koła z włókna węglowego, karbonowy kokpit i montowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0. Trek Supercaliber SLR 9.8 X0 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Celujesz w podium. Szukasz niesamowicie lekkiej, wyjątkowo sprawnej maszyny XC sprawdzonej w wyścigach na całym świecie. Chcesz pędzić po podjazdach, frunąć do mety i jechać komfortowo dzięki nowemu zawieszeniu tylnemu IsoStrut o 80 mm skoku. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najbardziej nowoczesny układ włókna węglowego o wysokiej sztywności dostępny w naszych rowerach górskich. Użyte technologie Lekka jak piórko rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego OCLV Mountain o wysokiej sztywności. Na dodatek widelec amortyzowany RockShox SID Select+ ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger Race Day o 110 mm skoku, a także zawieszenie tylne IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe o 80 mm skoku, a to wszystko z blokadą sterowaną manetką. W pełni bezprzewodowy 12-biegowy napęd SRAM X0 AXS, koła z włókna węglowego Bontrager Kovee Elite 30, zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, sztyca dostosowywana Bontrager Line, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Silver. Jaki jest Supercaliber? Supercaliber SLR 9.9 X0 AXS powstał z myślą o wyścigach i ma iście mistrzowskie korzenie. Dostajesz naszą najkorzystniejszą ramę do XC full suspension wręcz ociekającą w karbonowe części, a także sterowany bezprzewo Dlaczego pokochasz Treka Supercaliber? uzyskujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm i mniej zadziorną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC Dzięki niesamowicie lekkiej, sztywnej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie Z IsoStrut zyskujesz proste w regulacji, idealnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza produktywności w trakcie ostrych podjazdów Brak łączników piwotów obniża wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności Najwyższej klasy części, takie jak widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate i mocowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0 AXS gwarantują przewagę w osiągach Specyfikacja technologiczna Rama Włókno węglowe SLR OCLV Mountain, IsoStrut, uniwersalny hak UDH, 80 mm skoku Widelec RockShox SID Select+ sprężyna DebonAir, tłumienie Charger Race Day, podwójna zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku Amortyzator Trek IsoStrut, RockShox SIDLuxe, 2-pozycyjne tłumienie z manetką Maks. Kompatybilny skok widelca 120mm, min. 100mm Koła Koło przednie Bontrager Kovee Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Kovee Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Opona Bontrager Sainte-Anne RSL XR, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, korpus Inner Strength, stopka z aramidu, 220 tpi, 29 x 2,40" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Wymiar opon Rama: 29 x 2,40", Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, wariant T Korba wymiar: S, M, ML SRAM X0 Eagle, DUB, 30T, stal, T-Type, linia łańcucha 55 mm, długość 170 mm wymiar: L, XL SRAM X0 Eagle, DUB, 30T, stal, T-Type, linia łańcucha 55 mm, długość 175 mm Wkład suportu SRAM DUB, 92 mm, PressFit Kaseta SRAM Eagle S-1295, rodzaj T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 38T, minimum 30T komponenty Siodełko Verse Short Elite, drążone szyny z magnezu, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: S Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 310 mm długości wymiar: M, ML, L Sztyca dostosowywana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 410 mm długości wymiar: XL Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 450 mm długości Kierownica i wspornik (zintegrowane) rozmiar: S, M, ML Zintegrowana kierownica/mostek Bont...