Trek Supercaliber SLR 9.9 XX AXS to superlekki rower górski XC zaopatrzony w najwyższej klasy części doskonałe na wyścigi. Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i tworzona z najwyższą dokładnością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki czemu cieszysz się z potrzebnej Ci sztywności, a równocześnie piórkowej masy. Trasy XC stają się trudniejsze z każdym rokiem i dlatego wyposażony jest w widelec amortyzowany o 110 mm skoku i zawieszenie tylne IsoStrut o 80 mm skoku, które pochłaniają nierówności bez uszczerbku na wydajności pedałowania. Całości dopełniają koła z włókna węglowego, karbonowy kokpit i najlżejszy montowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM. Trek Supercaliber SLR 9.9 XX AXS jest dla Ciebie, jeśli... Celujesz w podium. Szukasz niesamowicie lekkiej, wyjątkowo skutecznej maszyny XC sprawdzonej w wyścigach na całym świecie. Chcesz pędzić po podjazdach, frunąć do mety i jechać komfortowo dzięki nowemu zawieszeniu tylnemu IsoStrut o 80 mm skoku. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najmocniej innowacyjny układ włókna węglowego o wysokiej sztywności przystępny w naszych rowerach górskich. Użyte technologie Lekka jak piórko rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego SLR OCLV Mountain o wysokiej sztywności. Widelec amortyzowany o skoku 110 mm RockShox SID SL Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger Race Day oraz zawieszenie tylne o skoku 80 mm IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe, oba blokowane za pomocą manetki. Superlekki, w pełni bezprzewodowy 12-biegowy elektroniczny napęd SRAM XX SL AXS, koła z włókna węglowego Bontrager Kovee RSL, zintegrowana kierownica/mostek z włókna węglowego Bontrager RSL, sztyca dostosowywana Fox Transfer SL i 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Ultimate. Jaki jest Supercaliber? Supercaliber SLR 9.9 XX AXS powstał z myślą o wyścigach i ma iście profesjonalne korzenie. Dostajesz naszą najlepszą ramę do XC full suspension wręcz ociekającą w karbonowe części i najlżejszą sterowaną bezprzewodowo grupę SRAM, która nigdy się nie poddaje. Dlaczego pokochasz Treka Procaliber 9.9 XX AXS dostajesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm, a także mniej agresywną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC Dzięki niesamowicie lekkiej, nieelastycznej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie Z IsoStrut zyskujesz nieskomplikowane w regulacji, nieprzeciętnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza wydajności podczas ostrych podjazdów Brak łączników piwotów ogranicza wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności Najwyższej klasy części, takie jak widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate i mocowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX SL AXS gwarantują przewagę w osiągach Specyfikacja techniczna* Rama Włókno węglowe SLR OCLV Mountain, IsoStrut, uniwersalny hak UDH, 80 mm skoku Widelec RockShox SID SL Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger Race Day, zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku Amortyzator Trek IsoStrut, RockShox SIDLuxe, 2-pozycyjne tłumienie z manetką Maks. Kompatybilny skok widelca 120mm, min. 100mm Koła Koło przednie Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Pirelli Scorpion XC, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Team Edition Pro Wall, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,20" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,40", Widelec: Patrz informacje producenta System elektryczny Bateria Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Napęd Przerzutka tylna SRAM XX SL Eagle AXS, typ T Korba rozmiar: S, M SRAM XX SL Eagle, T-Type, DUB, zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości wymiar: ML, L, XL SRAM XX SL Eagle, T-Type, DUB, zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 92 mm, PressFit Kaseta SRAM Eagle S-1299, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Maks. Wielkość zębatki 1x: 38T, minimum 30T komponenty Siodełko Aeolus RSL, szyny z włókna węglowego, szerokość 145 mm Sztyca rozmiar: S, M Fox Transfer SL, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, 31,6 mm wymiar: ML, L, XL Fox Transfer SL, skok 150 mm, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, 31,6 mm Kierownica i wspornik (zintegrowane) rozmiar: S, M, ML Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szeroko...