Trek Fuel EXe 9.9 X0 AXS to wyższy poziom kolarstwa górskiego. Wjeżdża na nieznane terytorium pomiędzy klasycznymi rowerami górskimi i elektrycznymi przez zastosowanie nowej technice zezwalającej cieszyć się z natury w ciszy oraz najkorzystniejszych komponentów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i niesprężystej ramy z włókna węglowego, a na minimalnympotężnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM X0 AXS jest staranny, jak i wytrzymały, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala nieprzeciętnie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 X0 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Masz wyszukany gust i stawiasz sprawność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, lecz będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę stworzoną z wyjątkową dbałością o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM X0 skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki czemu będziesz radować się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zaimplementowanym akumulatorem 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany ekran LED, a także dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2, a także damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Ponadto lekkie i sztywne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM X0 AXS, która jest wytrzymała i wspaniale zmienia biegi nawet pod obciążeniem. Jaki jest Fuel? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki przełomowym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na starannie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najistotniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak klasyczny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. W dodatku wyposażony jest we nieprzeciętny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz oraz kompletnie bezprzewodową przerzutkę SRAM X0 AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najkorzystniejsze włókno węglowe, części i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku Bezprzewodowa przerzutka SRAM X0 AXS zagwarantuje zmianę biegów o najwyższej precyzji również pod obciążeniem, a jednocześnie trwałość potrzebną na szlakach Zawieszenie RockShox wyekwipowane jest w technologię AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka mały,potężny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie zaimplementowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i komponenty sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir+ z ButterCups, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" wymiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta System elektryczny Bateria wymiar: S, M, L, XL TQ 360 Wh rozmiar: S, M, L, XL Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Przerzutka tylna SRAM X0 Eagle AXS, typ T Korba SRAM X0 Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1295, wariant T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRA...