Trek Rail+ 9.9 to nasz najlepszy e-MTB enduro z włókna węglowego wykonany na największe przygody. Jego solidna rama z włókna węglowego, 160 mm skoku usprawnionego zawieszenia RockShox i regulowana geometria pozwalają przystosować rower do sposobu i miejsca jazdy. Wyposażony jest w silnik Bosch CX Line przekazujący moc momentu na sprawne pokonywanie podjazdów i ogromny wymienny zintegrowany akumulator RIB 2.0 o objętości 800 Wh. Całość dopełniają najkorzystniejsze części – takie jak koła z włókna węglowego i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX. Trek Rail+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz sporego i pełnego mocy roweru elektrycznego zbudowanego z myślą o wielkich przygodach i bez oszczędzania na częściach. Potrzebujesz dużego skoku na trudny teren, solidnego silnika do poskromienia podjazdów i ogromnego akumulatora, z którym pokonasz najdłuższe trasy. Usprawnienia mają ogromne znaczenie i chcesz mieć najkorzystniejszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM i zawieszenie RockShox. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W), a także wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec 160 mm RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 i damper RockShox Super Deluxe. Koła z włókna węglowego dopasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready Bontrager Line Pro 30, najkorzystniejszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX AXS zmieniający przełożenia płynnie nawet pod obciążeniem, hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Maven zatrzymujące momentalnie rower i sztyca regulowana RockShox Reverb AXS. Jaki jest Rail? Rail+ 9.9 to absolutna śmietanka wśród rowerów elektrycznych na perfekcyjne przygody. Wyekwipowany jest w usprawnione zawieszenie, solidny silnik rozprawiający się z łatwością z wielkimi podjazdami oraz pojemny akumulator na niezliczone kilometry jazdy i system monitorowania ciśnienia w oponach RockShox TyreWiz. Ta bestia powstała, by zmienić marzenia w rzeczywistość. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.9 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki dużemu skokowi zawieszenia i mocy koniecznym na pokaźne wyprawy pośród szczytów lub kolejne okrążenia tras enduro odszukasz usprawnienia wszędzie – w zawieszeniu, napędzie, kołach i w innych punktach Możesz przypasować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy, a także zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji konkretny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach pokaźny akumulator RIB 2.0 o pojemności 800 Wh zagwarantuje energię na potężne kilometry i możliwy jest jego szybki demontaż na czas podróży albo przechowywania Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przystosowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, dopasowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Ładowarka Bosch kanon 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM XX Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1297, wariant T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T komponenty Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość...