Trek Rail+ 9.8 to enduro e-MTB z włókna węglowego wyprodukowany do pogoni za odległymi szczytami i nabijania kilometrów na trasach. Dzięki 160 mm skoku z przodu i z tyłu pokona wymagające trasy, a z solidnym układem napędowym Bosch Performance CX długie podjazdy i szybkie okrążenia to bułka z masłem. Dostosowywana geometria pozwala przystosować rower do sposobu i miejsca jazdy, ogromny akumulator umożliwia pokonywanie kolejnych okrążeń, a sterowany bezprzewodowo SRAM GX AXS zmienia znakomicie przełożenia choćby pod obciążeniem. Trek Rail+ 9.8 jest dla Ciebie, jeśli... Masz ochotę na jeszcze dłuższe trasy i trudniejszy teren, i Ci trzeba roweru elektrycznego, który dotrzyma tempa. Szukasz maszyny z zawieszeniem, dzięki któremu korzenie i kamienie wręcz znikną, a także wyekwipowanej w silnik wspomagania o pełnej mocy, który nie podda się na trudniejszych podjazdach. Interesują Cię usprawnienia kluczowych elementów, takie jak rama z włókna węglowego, usprawnione zawieszenie i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W) oraz wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec RockShox ZEB Select+ o skoku 160 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 i damper RockShox Super Deluxe Select+. Koła Bontrager Line Comp 30 przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM CODE Bronze, a także sztyca regulowana z wewnętrznym prowadzeniem linki. Jaki jest Rail? Rail+ 9.8 jest gotowy na duże wyprawy w pogoni za horyzontem. Mnóstwo skoku na trudniejszy teren, konkretny silnik na szerokie podjazdy i ogromny akumulator dostarczający energię na niezliczone kilometry – ta bestia poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na trasach. Dlaczego pokochasz Treka Rail 9.8 GX AXS Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki pokaźnemu skokowi zawieszenia i mocy niezbędnym na obszerne wyprawy pośród szczytów lub kolejne okrążenia tras enduro Zyskujesz usprawnienia ważnych elementów, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM i zawieszenie RockShox Możesz przystosować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy, a także zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach pokaźny akumulator RIB 2.0 o obszerności 800 Wh gwarantuje energię na solidne kilometry i realny jest jego szybki demontaż na czas podróży albo przechowywania Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec Fox Performance Elite Float 38, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP X, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt X, 160 mm skoku Amortyzator Fox Performance Elite Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 205 mm x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Comp 30, dostosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne wymiar: S Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6-bolt, Boost148, 12mm thru axle, 27.5'' rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przystosowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przystosowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Manetka SRAM AXS POD Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM GX, długość 160 mm Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, typ T, 12-rzędowa Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T części Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: S Sztyca r...