Trek Rail+ 9.9 to nasz najlepszy e-MTB enduro z włókna węglowego produkowany na największe przygody. Jego potężna rama z włókna węglowego, 160 mm skoku usprawnionego zawieszenia RockShox i regulowana geometria pozwalają dopasować rower do sposobu i miejsca jazdy. Zaopatrzony jest w silnik Bosch CX Line przekazujący moc momentu na efektywne pokonywanie podjazdów i ogromny wymienny zintegrowany akumulator RIB 2.0 o obszerności 800 Wh. Całość dopełniają najkorzystniejsze elementy – takie jak koła z włókna węglowego i sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX. Trek Rail+ 9.9 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz znacznego i pełnego mocy roweru elektrycznego zbudowanego z myślą o znacznych przygodach i bez oszczędzania na częściach. Potrzebujesz obszernego skoku na nieprzystępny teren, potężnego silnika do poskromienia podjazdów i ogromnego akumulatora, z którym pokonasz najdłuższe trasy. Usprawnienia mają ogromne znaczenie i chcesz mieć najlepszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM oraz zawieszenie RockShox. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W) oraz wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh. Widelec 160 mm RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 oraz damper RockShox Super Deluxe. Koła z włókna węglowego przypasowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready Bontrager Line Pro 30, najlepszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX AXS zmieniający przełożenia płynnie choćby pod obciążeniem, hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Maven zatrzymujące szybko rower i sztyca dostosowywana RockShox Reverb AXS. Jaki jest Rail? Rail+ 9.9 to absolutna śmietanka wśród rowerów elektrycznych na nadzwyczajne przygody. Zaopatrzony jest w usprawnione zawieszenie, potężny silnik rozprawiający się z łatwością z wielkimi podjazdami, a także pojemny akumulator na niezliczone kilometry jazdy, a także system monitorowania ciśnienia w oponach RockShox TyreWiz. Ta bestia powstała, żeby zmienić marzenia w rzeczywistość. Dlaczego pokochasz Treka Rail + 9.9 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki obszernemu skokowi zawieszenia i mocy niezbędnym na szerokie wyprawy pośród szczytów albo kolejne okrążenia tras enduro odszukasz usprawnienia wszędzie – w zawieszeniu, napędzie, kołach i w innych punktach Możesz przypasować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy, a także zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach znaczny akumulator RIB 2.0 o obszerności 800 Wh zapewnia energię na potężne kilometry i możliwy jest jego prędki demontaż na czas podróży albo przechowywania Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T, 205 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, L, XL Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dostosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przypasowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" wymiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, dostosowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Ładowarka Bosch standard 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Przerzutka tylna SRAM XX Eagle AXS, typ T Korba SRAM XX Eagle,długość 165 mm Kaseta SRAM Eagle S-1297, typ T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks. Wielkość zębatki 1x: 36T elementy Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość...