Brak danych
Trek Rail+ 9.8 to enduro e-MTB z włókna węglowego wyprodukowany do pogoni za odległymi szczytami i nabijania kilometrów na trasach. Dzięki 160 mm skoku z przodu i z tyłu pokona wymagające...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Goodsport.pl powinna być najbardziej opłacalna (37 899,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Trek Rail+ 9.8 to enduro e-MTB z włókna węglowego wytworzony do pogoni za odległymi szczytami i nabijania kilometrów na trasach. Dzięki 160 mm skoku z przodu i z tyłu pokona wymagające trasy, a z mocnym układem napędowym Bosch Performance CX długie podjazdy i prędkie okrążenia to bułka z masłem.
na dodatek oferuje regulację geometrii pozwalającą przystosować rower do sposobu i miejsca jazdy, ogromny akumulator o mocy potrzebnej na nabijanie niezliczonych kilometrów, a napęd Shimano XT zmienia przełożenia skrupulatnie i niezawodnie.
Trek Rail+ 9.8 jest dla Ciebie, jeśli... Masz ochotę na jeszcze dłuższe trasy i trudniejszy teren, i Ci potrzeba roweru elektrycznego, który dotrzyma tempa. Szukasz maszyny z zawieszeniem, dzięki któremu korzenie i kamienie wręcz znikną i wyekwipowanej w silnik wspomagania o pełnej mocy, który nie podda się na trudniejszych podjazdach.
Chcesz skorzystać z usprawnień w kluczowych punktach, takich jak rama z włókna węglowego, udoskonalone zawieszenie i 12-biegowy napęd Shimano XT. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z układem napędowym Bosch Performance CX (85 Nm, 250 W), a także wyjątkowo pojemnym wymiennym zintegrowany akumulatorem RIB 2.0 o pojemości 800 Wh.
Widelec RockShox ZEB Ultimate o skoku 160 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 oraz damper RockShox Super Deluxe Ultimate RC2T. Dostosowane do konstrukcji bezdętkowego koła Bontrager Line Comp 30, 12-biegowy napęd Shimano XT, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano XT i regulowana sztyca podsiodłowa z wewnętrznym prowadzeniem linki.
Jaki jest Rail? Rail+ 9.8 jest gotowy na spore wyprawy w pogoni za horyzontem. Dużo skoku na trudniejszy teren, konkretny silnik na duże podjazdy i ogromny akumulator dostarczający energię na niezliczone kilometry – ta bestia poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na trasach.
Dlaczego pokochasz Treka Rail 9.8 Rail+ zjada przygody na śniadanie, dzięki szerokiemu skokowi zawieszenia i mocy niezbędnym na obfite wyprawy pośród szczytów lub kolejne okrążenia tras enduro Dostajesz usprawnione zawieszenie, z którym wręcz płyniesz po wybojach, a także płynnie pracujący 12-biegowy napęd Shimano XT Możesz dopasować geometrię i stosunek ugięcia zawieszenia do skoku koła pod kątem sposobu jazdy, a także zamontować miski sterów do regulacji kąta (sprzedawane oddzielnie) i zyskać jeszcze szersze możliwości regulacji mocny układ napędowy Bosch Performance CX pokonuje z maksymalną mocą podjazdy i pewnie pędzi na zjazdach wielki akumulator RIB 2.0 o pojemności 800 Wh zagwarantuje energię na potężne kilometry i możliwy jest jego szybki demontaż na czas podróży lub przechowywania Specyfikacja technologiczna* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, zintegrowany wymienny akumulator RIB (RIB 2.0), zwężana główka ramy, prowadnice dla linek i przewodów, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona Motor Armor, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe RC2T, 205 x 65 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 180 mm Koła Koło przednie rozmiar: S Bontrager Line Comp 30, przypasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: M, L, XL Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 27,5" Zacisk tylny Bontrager Switch ze niesprężystą osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, przypasowane do konstrukcji bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, L, XL Bontrager Brevard RSL SE, dopasowane do montażu bezdętkowego Tubeless Ready, trzyskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks.
wymiar opon Rama: 27,5 x 2,60", Widelec: Patrz specyfikacja producenta System elektryczny Ładowarka Bosch kanon 4 A, 230 V, system inteligentny Sterownik Kontroler systemowy Bosch BRC3100, system Smart Silnik Bosch Performance Line CX, 25 km/h Napęd Manetka Shimano XT M8100, 12 biegów Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek Ramię korby E*thirteen E*spec Plus, 160 mm długości Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano XT M8100, 12-biegowa Pedał VP-536 nylonowe, platformowe Maks.
wielkość zębatki 1x: 36T części Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: S Sztyca dostosowywana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 410 mm długości wymiar: M, L, XL Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnę...