Trek Slash 9.8 GX AXS T-Type to górski rower enduro z włókna węglowego, który nie boi się stromych zjazdów. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje znakomitą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a lepszy zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Ponadto rower wyposażony jest w bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS Transmission, który gwarantuje precyzyjne przerzucanie nawet pod naciskiem. Trek Slash 9.8 GX AXS T-Type jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz karbonowego roweru enduro, który jest zadziorny na zjazdach i zwinny na podjazdach. Chcesz przyczepności i stabilności, jakie daje zawieszenie z wysokim punktem obrotu oraz długiego skoku, by pochłaniać uderzenia i wysokie spadki terenu. Interesują Cię ulepszenia i podobają Ci się mocne strony bezprzewodowego przerzucania i karbonowych kół. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na schowek wewnętrzny. Skok 170 mm z przodu i z tyłu, dzięki widelcowi RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC2 i damperowi RockShox Vivid Select+. Mnóstwo biegów do łatwiejszej wspinaczki dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM GX AXS Transmission, sztyca dostosowywana Bontrager Line Dropper i komplet mieszanych kół karbonowych Bontrager Line Elite 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, do zastosowań bezdętkowych z piastą Rapid Drive. Ostatnie słowo Rowerzyści szukający włókna węglowego do jazdy wyczynowej i specjalnie dopasowanego zestawu ulepszonych składników będą zachwyceni modelem Slash 9.8 GX AXS T-Type. Ma on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, lepsze zawieszenie i napęd i karbonowe obręcze, dzięki temu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.8 GX AXS Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy skrupulatnie dostosowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają skuteczność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain gwarantują lekkość, sztywność w adekwatnych miejscach, a także gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w pakiet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości Możesz dopasować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła oraz regulowanym sterom (sprzedawanym oddzielnie) Specyfikacja technologiczna* Rama rozmiar: S, M, ML, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku rozmiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, dostosowywany regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Select+, 230 x 65 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie wymiar: S Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager Line Comp 30, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29 cali Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6-bolt, Boost148, 12mm thru axle, 27.5'' Opona rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,50...