Trek Rail 7 to elektryczny rower górski o dużym skoku zawieszenia tworzony do ostrej jazdy po najmocniej wymagających szlakach. Wyekwipowany jest w te same nowoczesne technologie na szlaki jak nasze klasyczne rowery z kategorii enduro, usprawniony widelec RockShox, czterotłoczkowe hamulce, akumulator, a do tego mocny napęd Bosch, który podwiezie Cię nawet na najistotniej odległy szczyt. Trek Rail 7 jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz elektrycznego roweru górskiego z obszernym skokiem zawieszenia wykonanego na szlaki, który poradzi sobie z]w nieprzystępnym terenem tak samo jak tradycyjne rowery na szlaki. Przekonałeś się już jak rewelacyjnie rowery e-MTB radzą sobie w górach i zamierzasz zainwestować w ulepszony model. Użyte technologie potężna rama ze stopu aluminium ze 150 mm skoku z tyłu i w pełni zastosowanym akumulatorem o pojemności 625 Wh, widelec RockShox Domain RC o 160 mm skoku, konkretny silnik Bosch Performance Line CX (250 W, 85 Nm) wspomagający użytkownika do prędkości 25 km/h, a także kontroler Purion. Płynnie pracujący napęd 1x12 Shimano Deore/XT, sztyca regulowana, solidne 4-tłoczkowe hamulce Shimano pozwalające zachować pewność podczas zjazdów, koła 29-calowe Bontrager Line Comp 30 w pełni przystosowane do konstrukcji bezdętkowego wraz z uszczelniaczem. Klasyczne rowery enduro praz rowery elektryczne w naszym sklepie. Jaki jest Rail? Rail 7 proponuje wyższej klasy części, w tym napęd, amortyzacje i koła. Jednak największą korzyścią jest akumulator Bosch o sporym zasięgu, co oznacza więcej jazdy i więcej radości. Dlaczego pokochasz Rail'a 7 2023? Silnik Bosch daje Ci sporo mocy na strome podjazdy, a jednocześnie skuteczność konieczną na cały dzień odkryć Rail pędzi w dół szlaków jednakowo sprawnie jak jego nieelektryczni bracia, a do tego podwiezie Cię na szczyt, więc nie potrzebujesz busa lub wyciągu Kontroler Purion proponuje funkcję wspomagania prowadzenia Walk Assist i inteligentny tryb eMTB, który automatycznie przekazuje odpowiednią dla terenu moc Zbudowany z wykorzystaniem identycznych rozwiązań technologicznych w ramie jak Remedy i Slash, na przykład dostosowywanej geometrii Mino Link, rury dolnej Straight Shot udoskonalającej sztywność i układu Active Braking Pivot (ABP) System ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem RIB (z ang. Removable Integrated Battery) Treka wygląda nieprzeciętnie i jest wyjątkowo przyjazny dla użytkownika: dzięki zastosowaniu w ramę jest chroniony, można go prosto wyjąć bez zastosowania narzędzi, a dodatkowo pozwala na założenie koszyka na bidon dane technologiczne Rama Alpha Platinum Aluminium, zintegrowany wymienny akumulator RIB (z ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku Widelec RockShox Domain RC, sprężyna DebonAir, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, rozszerzona korona dla eMTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku Amortyzator RockShox Deluxe Select+, 230 x 57,5 mm Koła Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Comp 30, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Opona Bontrager XR5 Team Issue, dostosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" Napęd Manetka Shimano SLX M7100, 12-biegowa Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek, maks. Zębatka 51T Ramię korby E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości Kaseta Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa Łańcuch Shimano Deore M6100 Pedał VP-536 nylonowe, platformowe elementy Siodełko Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm Sztyca Size: S TranzX JD-YSP18, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 361 mm długości Size: M, L, XL TranzX JD-YSP18, 150mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 445mm długości Kierownica Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 780 mm Chwyty Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. Tabela rozmiarów rozmiar roweru Wzrost rowerzysty Wewnętrzna długość nogi S 153-166 cm 72-79 cm M 161-175 cm 76-82 cm L 174-187 cm 82-88 cm XL 186-196 cm 88-92 cm *Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, barw, tworzyw i...