Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS stanowi ewolucję elektrycznych rowerów górskich, dzięki nieznacznemu,solidnemu silnikowi, który skrywa we wnętrzu prawdziwie kosmiczne technologie. Zbudowany jest na podstawie ramy z lekkiego, sztywnego i efektywnego włókna węglowego, która zagwarantuje żywą i radosną jazdę. To nie wszystko. Zaopatrzony jest w sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS i nad wyraz płynnie pracujące zawieszenie w postaci widelca RockShox Lyrik Select+ i dampera SuperDeluxe Select+. Trek Fuel EXe 9.8 GX AXS jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz żwawego roweru na szlaki, który pojedzie jak konwencjonalny rower MTB w prędkim i nieprzystępnym terenie, a jednocześnie trochę pomoże podczas podjazdu. Chcesz prekursorskich technologii wszędzie, zarówno w silniku, jak i w napędzie i usprawnionego zawieszenia, które pozwoli Ci frunąć po szlaku. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na progresywny silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem o obszerności 360 Wh i przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED i dyskretny pilot na kierownicy. Dodatkowo, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3.1 RC i damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. A wisienka na torcie? Z napędem SRAM GX AXS zmiany biegów są szybkie i efektywne, choćby pod obciążeniem. Jaki jest Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to wyrafinowany rower na szlaki, który zapewnia moc potrzebną na prędkie podjazdy, a na górze obraca się i pędzi w dół po każdej trasie, od trudnych technologicznie po te bardziej dla początkujących. Zaopatrzony jest w futurystyczne technologie, takie jak dostosowaną do podróży w kosmos przekładnię TQ i bezprzewodową przerzutkę SRAM GX AXS utrzymującą minimalizm w kokpicie. Całość dopełnia usprawnione zawieszenie RockShox, na którym wręcz szybujesz po szlaku, gdy na trasie robi się ostro. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe Dostajesz maszynę, która jedzie dokładnie tak, jak Twój ulubiony rower na szlaki, a jednocześnie zagwarantuje dostosowujące się do Twoich potrzeb wspomaganie, z którym nie poczujesz się jak oszust minimalna,konkretna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę i dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne części sterowania powodują, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak konwencjonalny rower górski Akumulator można prosto zdemontować za pomocą klucza imbusowego bez specjalnych narzędzi czy czarnej magii Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate AirWiz, damper RCT2, 205 mm x 60 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 160 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 29" Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29" Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Obręcz Bontrager Line Elite 30, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready Opona Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz informacje producenta System elektryczny Bateria TQ 360 Wh Ładowarka Ładowarka TQ 4A Komputer ekran TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W Napęd Manetka SRAM AXS POD Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, typ T Korba SRAM S1000, długość 165 mm Zębatka przednia SRAM T-Type, 32T, stop aluminium Kaseta SRAM Eagle S-1275, rodzaj T, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, wariant T, 12-rzędowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, min. 30T komponenty Siodełko Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: S Sztyca dostosowywana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 310 mm długości Ro...