Brak danych
Ta opracowana z myślą o właścicielach łodzi adaptacyjna 5-stopniowa ładowarka może dostarczyć 30A lub 50A prądu do każdego z trzech zespołów akumulatorów. Również model Phoenix 1+1 może...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online elektrykajachtowa.pl powinna być najbardziej opłacalna (2 251,07) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Ta opracowana z myślą o właścicielach łodzi adaptacyjna 5-stopniowa ładowarka może dostarczyć 30A albo 50A prądu do każdego z trzech zespołów akumulatorów. także model Phoenix 1+1 może dostarczyć 3A do akumulatora rozruchowego, a resztę do zespołu „domowego". Modele 24-voltowe przystępne są z ładunkiem 16A/25A. Ładowarka wyekwipowana jest w Bluetooth, zatem można ją monitorować i ustawiać alarmy wprost z telefonu. Adaptacyjne, inteligentne i dynamiczne funkcje ładowania.
Funkcja Bluetooth SmartKażdy smartfon, tablet albo inne urządzenie z funkcją Bluetooth może służyć jako monitor umożliwiający dokonanie zmiany ustawień i aktualizacji ładowarki w momencie pojawienia się nowych funkcji oprogramowania.
Phoenix Smart (1+1) dwa wyjścia do ładowania 2 zespołów akumulatorówDrugie wyjście, z ograniczeniem do około 3A i o nieco mniejszym napięciu wyjściowym, asygnowane jest do ładowania akumulatora rozruchowego.
Phoenix Smart (3): trzy wy jścia pełnoprądowe do ładowania 3 zespołów akumulatorówKażde wyjście może zapewnić pełny znamionowy prąd wyjściowy, ale łączny prąd wyjściowy wszystkich 3 wyjść ra zem nigdy nie może przekroczyć wartości znamionowej prądu ładowarki.
samoczynne wyrównanie napięciaŁadowarka wyrównuje spadki napięcia poprzez układ DC (prądu stałego) poprzez niewielkie podniesienie napięcia wyjś ciowego w momencie wzrostu prądu stałego. Detale znajdują się w instrukcji obsługi.
Adaptacyjne ładowanie 5 - stopniowe algorytm: ładowanie masowe - absorpcja - regeneracja - buforowanie - magazynowanieInteligentna ładowarka Phoenix Smart wykorzystuje nasz znany "adaptacyjny" zarządzania, który można zaprogramować zależnie od rodzaju akumulatora. Dzięki funkcji "adaptacji" cykl ładowania zostaje samoczynnie zoptymalizowany i przypasowany do sposobu korzystania z akumulatora.
Właściwa liczba prądu: zmienny czas absorpcjiw sytuacji drobnego rozładowania (przykładowo gdy jacht podłączony jest do portowego źródła zasilania) czas absorpcji ulega skróceniu, by nie dopuścić do przeładowania akumulatora. Po głębokim rozładowaniu czas absorpcji zostaje samoczynnie wydłużony, dzięki temu akumulator zostaje w pełni naładowany.
uniemożliwianie uszkodzeniom spowodowanym nadmiernym wydzielaniem się gazu: tryb BatterySafeJeśli celem prędkiego naładowania akumulator a wybrano wysoki prąd ładowania w połączeniu z wysokim napięciem absorpcji, ładowarka nie dopuści do uszkodzenia spowodowanego nadmiernym wydzielaniem się gazu poprzez samoczynne ograniczenie tempa wzrostu napięcia po osiągnięciu napięcia gazowania
Mniej czynności obsługowych i wolniejsze starzenie, gdy akumulator nie jest używany: tryb SkładowaniaTryb składowania włącza się w przypadku, gdy akumulator nie zost anie poddany rozładowaniu przez 24 godziny. W trybie składowania napięcie buforowe zredukowane jest do 2,2 V/ogniwo (13,2 V dla akumulatora 12 V), co ma na celu zminimalizowanie wydzielania się gazu i korozji elektrod dodatnich. Raz w tygodniu napięcie zos taje ponownie podniesione do poziomu absorpcji, aby "zrównoważyć" akumulator. Funkcja ta zapobiega uwarstwieniu elektrolitu i zasiarczeniu, które są głównymi przyczynami przedwczesnego uszkodzenia akumulatora.
Ładowarka pasuje w dodatku do ładowania akum ulatorów litowo - jonowych (LiFePO )Włączaniem i wyłączaniem akumulatora można sterować podłączając przekaźnik lub wyjście sprzęgacza optycznego otwarty kolektor z litowo- jonowego BMS do portu zdalnego włączenia -wyłączenia. Całkowitą kontrolę nad napięciem i na tężeniem można także uzyskać za pomocą Bluetooth.
W pełni programowalny algorytm ładowaniaAlgorytm ładowania można zaprogramować za pomocą Bluetooth lub interfejsu VE.Direct. Przyciskiem trybu roboczego można wybrać trzy zaprogramowane algorytmy (patrz informacje technologiczne).
Zdalne włączenie/wyłączenieZdalny włącznik/wyłącznik składa się z dwóch terminali: Remote H i Remote L. Zdalny włącznik/wyłącznik albo styk przekaźnikowy można włączyć pomiędzy H i L. Terminal H można też zasilić z obwodu wysokiego napięcia, lub terminal L zasilić z obwodu niskiego napięcia. Więcej szczegółów przekazano w instrukcji obsługi.
Interfejs VE.Directumożliwia przewodowe połączenie z panelem Color Control, komputerem PC lub innymi urządzeniami. W zakładce Do pobrania / Oprogramowanie na naszej stronie internetowej prosimy znaleźć aplikację VictronConnect.
Przekaźnik programowalnyMożna go zaprogramować korzystając z interfejsu VE.Direct albo urządzenia z funkcją Bluetooth, a może włączać alarm albo inne zdarzenia.
Poznaj bliżej akumulatory i proces ładowania akumulatorówWięcej danych na temat ładowania adaptacyjnego znajduje s ię w zakładce Do pobrania / Biała księga na naszej stronie internetowej.