Brak danych
Ta opracowana z myślą o właścicielach łodzi adaptacyjna 5-stopniowa ładowarka może dostarczyć 30A lub 50A prądu do każdego z trzech zespołów akumulatorów. Też model Phoenix 1+1 może dostarczyć...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online elektrykajachtowa.pl powinna być najbardziej opłacalna (1 668,47) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Ta opracowana z myślą o właścicielach łodzi adaptacyjna 5-stopniowa ładowarka może dostarczyć 30A albo 50A prądu do każdego z trzech zespołów akumulatorów. także model Phoenix 1+1 może dostarczyć 3A do akumulatora rozruchowego, a resztę do zespołu „domowego". Modele 24-voltowe przystępne są z ładunkiem 16A/25A. Ładowarka wyekwipowana jest w Bluetooth, zatem można ją pilnować i ustawiać alarmy wprost z telefonu. Adaptacyjne, inteligentne i dynamiczne funkcje ładowania.
Funkcja Bluetooth SmartKażdy smartfon, tablet lub inne urządzenie z funkcją Bluetooth może służyć jako monitor umożliwiający dokonanie zmiany ustawień i aktualizacji ładowarki w chwili pojawienia się nowych funkcji oprogramowania.
Phoenix Smart (1+1) dwa wyjścia do ładowania 2 zespołów akumulatorówDrugie wyjście, z ograniczeniem do około 3A i o nieco mniejszym napięciu wyjściowym, asygnowane jest do ładowania akumulatora rozruchowego.
Phoenix Smart (3): trzy wy jścia pełnoprądowe do ładowania 3 zespołów akumulatorówKażde wyjście może zapewnić pełny znamionowy prąd wyjściowy, lecz łączny prąd wyjściowy wszystkich 3 wyjść ra zem nigdy nie może przekroczyć wartości znamionowej prądu ładowarki.
automatyczne wyrównanie napięciaŁadowarka wyrównuje spadki napięcia poprzez układ DC (prądu stałego) poprzez drobne podniesienie napięcia wyjś ciowego w momencie wzrostu prądu stałego. Szczegóły znajdują się w instrukcji obsługi.
Adaptacyjne ładowanie 5 - stopniowe algorytm: ładowanie masowe - absorpcja - regeneracja - buforowanie - magazynowanieInteligentna ładowarka Phoenix Smart wykorzystuje nasz znany "adaptacyjny" zarządzania, który można zaprogramować zależnie od typu akumulatora. Dzięki funkcji "adaptacji" cykl ładowania zostaje automatycznie zoptymalizowany i przypasowany do sposobu korzystania z akumulatora.
Właściwa ilość prądu: zmienny czas absorpcjiw sytuacji minimalnego rozładowania (przykładowo gdy jacht podłączony jest do portowego źródła zasilania) czas absorpcji ulega skróceniu, aby nie dopuścić do przeładowania akumulatora. Po głębokim rozładowaniu czas absorpcji zostaje samoczynnie wydłużony, dzięki czemu akumulator zostaje w pełni naładowany.
uniemożliwianie uszkodzeniom spowodowanym nadmiernym wydzielaniem się gazu: tryb BatterySafeJeśli celem szybkiego naładowania akumulator a wybrano wysoki prąd ładowania w połączeniu z wysokim napięciem absorpcji, ładowarka nie dopuści do uszkodzenia spowodowanego nadmiernym wydzielaniem się gazu przez samoczynne ograniczenie tempa wzrostu napięcia po osiągnięciu napięcia gazowania
Mniej czynności obsługowych i wolniejsze starzenie, gdy akumulator nie jest stosowany: tryb SkładowaniaTryb składowania włącza się w przypadku, gdy akumulator nie zost anie poddany rozładowaniu przez 24 godziny. W trybie składowania napięcie buforowe zredukowane jest do 2,2 V/ogniwo (13,2 V dla akumulatora 12 V), co ma na celu zminimalizowanie wydzielania się gazu i korozji elektrod dodatnich. Raz w tygodniu napięcie zos taje ponownie podniesione do poziomu absorpcji, by "zrównoważyć" akumulator. Funkcja ta uniemożliwia uwarstwieniu elektrolitu i zasiarczeniu, które są głównymi przyczynami przedwczesnego uszkodzenia akumulatora.
Ładowarka pasuje w dodatku do ładowania akum ulatorów litowo - jonowych (LiFePO )Włączaniem i wyłączaniem akumulatora można sterować podłączając przekaźnik lub wyjście sprzęgacza optycznego otwarty kolektor z litowo- jonowego BMS do portu zdalnego włączenia -wyłączenia. Całkowitą kontrolę nad napięciem i na tężeniem można jeszcze uzyskać za pomocą Bluetooth.
W pełni programowalny algorytm ładowaniaAlgorytm ładowania można zaprogramować przy pomocy Bluetooth albo interfejsu VE.Direct. Przyciskiem trybu roboczego można wybrać trzy zaprogramowane algorytmy (patrz informacje techniczne).
Zdalne włączenie/wyłączenieZdalny włącznik/wyłącznik składa się z dwóch terminali: Remote H i Remote L. Zdalny włącznik/wyłącznik albo styk przekaźnikowy można włączyć między H i L. Terminal H można ponadto zasilić z obwodu wysokiego napięcia, albo terminal L zasilić z obwodu niskiego napięcia. Więcej szczegółów podano w instrukcji obsługi.
Interfejs VE.Directpozwala na przewodowe połączenie z panelem Color Control, komputerem PC albo innymi urządzeniami. W zakładce Do pobrania / Oprogramowanie na naszej stronie internetowej prosimy znaleźć aplikację VictronConnect.
Przekaźnik programowalnyMożna go zaprogramować korzystając z interfejsu VE.Direct lub urządzenia z funkcją Bluetooth, a może włączać alarm lub inne zdarzenia.
Poznaj bliżej akumulatory i cykl ładowania akumulatorówWięcej danych na temat ładowania adaptacyjnego znajduje s ię w zakładce Do pobrania / Biała księga na naszej stronie internetowej.