Brak danych
Huffy Rowerek biegowy "Pro Thunder – So Sweet" w stylu retro Rowerek biegowy w stylu vintage producenta Huffy łączy tradycyjny design z innowacyjną funkcjonalnością i został zaprojektowany...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Lidl powinna być najbardziej opłacalna (239,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
Huffy Rowerek biegowy "Pro Thunder – So Sweet" w stylu retro Rowerek biegowy w stylu vintage firmy Huffy łączy konwencjonalny design z progresywną funkcjonalnością i został zaprojektowany z myślą o tym, żeby rozwinąć u dzieci pewność siebie w trakcie jazdy rowerem.
Rowerek – inspirowany konwencjonalnymi modelami rowerów – łączy nostalgiczny urok z postępowymi cechami, które ułatwiają naukę równowagi i kierowania rowerem. Nisko osadzona, łukowata rama w stylu retro pozwala dziecku bez wysiłku przejąć kontrolę nad rowerem.
Opony pneumatyczne kompensują nierówności na chodnikach, zapewniając płynną jazdę. Opony pneumatyczne udoskonaloną przyczepność i usprawniają dziecku jazdę po wyboistych nawierzchniach. Siodełko można łatwo złączyć do wzrostu dziecka, a wyściółka siodełka zapewnia komfort podczas każdej przejażdżki rowerem.
na dodatek miękkie uchwyty grzybkowe gwarantują przyjemne wrażenia. Rowerki biegowe są wyśmienitą opcją dla początkujących,momentalnie rozwinąć pewność siebie i umiejętności motoryczne. Opis towaru inspirowany tradycyjnymi modelami rowerów nisko osadzona, łukowata rama w stylu retro opony pneumatyczne siodełko można łatwo złączyć do wzrostu dziecka miękkie uchwyty grzybkowe wiek: 3-5 lat informacje technologiczne wysokość kierownicy: 53 cm maksymalne obciążenie: 27 kg wysokość siodełka: 38 cm opony: 10 cali Materiał stal wymiary ok.
680 x 190 x 380 mm (dł. X szer. X wys.) Waga ok. 5,3 kg Ostrzeżenia Uwaga! Rowerek biegowy nie posiada hamulca.
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Huffy rowerek biegowy "pro thunder – so sweet" w stylu retro. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.