Brak danych
AKUMULATOR LiFePO4 BMS DO ŁODZI KAMPERA PANELI MATA cieplnA 100Ah 12V 150A 4SUN AKUMULATOR LiFePO4 100Ah 150A 12V BMS + MATA cieplnA MAXX LEKKI WAGA 10 KG Akumulator o napięciu nominalnym...
Pokazana poniżej propozycja sklepu online Tooles.pl powinna być najbardziej opłacalna (1 799,00) w bazie. W cenę nie zostały wliczone koszty przesyłki, dlatego przed zakupem zapoznaj się z warunkami dostawy.
AKUMULATOR LiFePO4
100Ah 150A 12V BMS
+ MATA grzewczA
MAXX
LEKKI WAGA 10 KG
Akumulator o napięciu nominalnym 12.8V, pojemności 100Ah i prądzie rozładowania do 150A.
Akumulator z nowej linii LiFePO4 to rodzaj akumulatora (litowo-żelazowo-fosforanowy) z wbudowanym układem BMS.
charakteryzuje się wyjątkową trwałością, szybkością ładowania, niską wagą oraz szczególnie dużą ilością cykli pracy (ok. 2500) przy zachowaniu przeciętnie 80% swej objętości.
Dzięki obfitej cykliczności i bardzo niskiemu samo rozładowaniu, akumulator LiFePO4 świetnie sprawdza się, jednocześnie w układach zasilania awaryjnego, jak w pracy w instalacjach OFF-GRID.
Niska waga pozwala wykorzystać urządzenie w instalacjach w pojazdach (kampery, food trucki) oraz łodziach.
wbudowany układ BMS zagwarantuje przechowywanie baterii bez utraty pojemności nominalnej poprzez długi czas, a także kontroluje procesy ładowania i rozładowywania akumulatora.
zastosowana mata grzejna zabezpiecza ogniwa przed uszkodzeniem wywołanym zbyt niską temperaturą.
KOMUNIKACJA BLUETOOTH
Dzięki asygnowanej aplikacji, zainstalowanej na smartfonie oraz możliwości połączenia się z BMS-em za pośrednictwem komunikacji Bluetooth, możemy sprawdzić bieżące parametry akumulatora
samoczynnY SYSTEM PODGRZEWANIA AKUMULATORA
Ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4) ładowane w ujemnej temperaturze mogą ulec uszkodzeniu. Żeby temu zapobieC należy wykorzystać BMS z opcją blokowania ładowania w temperaturze <0C.
Aby posiadać jednak stały dostęp do energii podczas niskich temperatur, poszliśmy krok dalej i zastosowaliśmy w akumulatorach linii LTHIUM WINTER samoczynny system podgrzewania ogniw.
w chwili, w którym BMS odnotuje ujemną temperaturę w środku akumulatora, energia z ładowarki zostanie przekierowana na maty cieplne celem podniesienia temperatury powyżej 0C.
w chwili gdy temperatura osiągnie wymagalny poziom, BMS automatycznie przekieruje energię z powrotem na ogniwa celem ich naładowania.
Maty nie mają autokonsumpcji dzięki czemu nie rozładują akumulatora.
Opcja ta jest szczególnie {pomocn|przydatn)a podczas pracy akumulatora w okresie zimowym w kamperach.
UWAGA:
ZASTOSOWANIE:
Będziemy zobowiązani, jeżeli prześlesz recenzję lub opinię o produkcie Akumulator LiFePO4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 12V 150A 4SUN. Pomóż innym użytkownikom w podjęciu decyzji zakupowej.
Zobacz najciekawsze oferty cenowe Akumulator LiFePO4 BMS do łodzi kampera paneli mata grzewcza 100Ah 12V 150A 4SUN.